2014年4月3日 星期四

我永遠的爸爸

2014年3月係一個非常難過既月份.......

不捨、悲傷、不解、自責、種種情緒交織一齊~~~

喊過無數次,但同一時間同自己講爸爸唔想你喊........

雖然呢段時間好難捱,但我會撐落去~~

爸爸多謝你咁多年既愛護、照顧,我未能一一報答.........

我仲記得細細個你就好錫我,真係好偏心,細佬想要既你未必會買,但只要你我想要你一定即刻買~~~

因為聽覺問題,你大聲小小同我講野都會補一句:" 我唔係話你"

我知道你永遠都係最錫我,最聽我話,放心,我會好好照顧自己,照顧媽咪,細佬同阿庭都會好好照顧我地!!!

我記得直到中學,我地先一齊住,其實我地一齊生活既時間真係好短呀........

我好感恩8年前你突然心臟有事,令我同細佬知道你同媽咪唔會永遠響我地身邊,如果無8年前果件事,我地都唔知道原來你地咁重要,可惜我可以孝順你既日子太短~~~

我地都唔夠細心,你瘦左咁多都唔發覺,你無以前咁好胃口,只係識得叫你小食多餐,不過呢一切都追悔莫及.........

人死左會去到一個咩地方呀? 你係咪同住爺爺、女麻女麻一齊呀? 你生活得好嗎? 係咪好掛住我呀? 

其實我從來都無覺得你離開左,我地只係身處不同時空,只係見唔到面,但你永遠都會響我身邊.......

而家既我講既所有野,你都聽到,睇到,你會睇住孫仔出世,睇住佢地成長,爸爸你放心,我會教佢地同你一樣做一個正直既人~~

爸爸我希望你可以放開所有以前執著既野,呢一切一切已經唔再重要喇,重要既係大家都生活得開心!!

爸爸多謝你俾我知道原來身邊有好多天使,你放心啦,我會生活得好幸福~~

我約定你,他日再響天堂上再重聚~~

我愛你爸爸~~

沒有留言:

張貼留言