2014年3月1日 星期六

大愛我班好同事


 2月最後一天,約左班同事上黎玩下,食下野~~~

哈哈,再一次好熱鬧,好多人呀,又有人要企Lu.......


我先去樓下買左小小壽司,再叫左pizza~~~

 這是13人的份量,好似唔多夠食.....XD

人多真係好難預~~


食飽大家玩掘金,哈哈﹗爆笑~~


開頭都係壞人贏,之後就好人贏多~~~

玩下笑下就一晚,童童仲話下次要星期六日過黎,可以玩耐D......XD


同事神神秘秘送左個V Bot 俾我,試同左一陣,就知道原來好有用﹗


真係做到野,而家可以日日返到去吸一吸,等到Weekend 再大掃除,呢個真係好幫得手~~~


不過見到個隔塵網就............@@

唔知自己頂唔頂得住一季換一個..........

我講過好多次,真心覺得呢班人好善良,雖然好多個都好快離開,但希望仲Keep 到係朋友~~


3月第一個Weekend 叫埋Fiona 同Lok Lok 上黎,我唔想再食外賣,於是去超市買左D 類似打邊爐食物,由於太急既關係,豆腐買錯左豆腐花、$12 2包既菜,其中一包係 $15 2包,好彩2包加埋都係$20............

買左腸仔阿姐收錯錢無Check清楚,買左觀頭,但發現屋企無開觀頭刀............@@

諗住岩岩羅左個爐過新屋,可以熱住黎食,點知無Gas..........XD

一切都唔知講咩好,不過我就咁煮好左,羅出去食,味道都幾好﹗

是晚老公同佢地Share 左好多男仔既角度,希望佢地2個都可以幸福快樂~~

沒有留言:

張貼留言